background

♚ About Me ♚

My photo
▼ si gemok ▼ already taken :)

ingat tak lagy ?

dulu masa kita kawan
kita selalu keluar jalan2
kita p shopping sekali,
kita makan sekali,
kita tengok wayang sekali,
kita men boling sekali,
kita karoke sekali,
kita men game sekali,
apa yg kita buad semua sekali..
yeahh ~ itu semua dulu
but now semua dah laen,
semua dah berubah
masing2 dengan EGO masing2
aku pun tataw apa salah aku
sampai depa jadi ceni?
aku sedar aku suka sakitkan hati org,
tapi entahh laa..
hampa masih tataw lagy ka perangai aku cena?
kalau aku buad hampa tak senang dengan aku
just tell me oke, 
jangan kutuk belakang2 or perli
aku tak sukaa
straight to the point jaa..
dosa pun tak dapat..
dari hampa kutuk2..
aku pun ada jugak terasa dengan perangai hampa
tapi aku diam jaa
sebab aku taw semua tu sat jaa.
tapi lany semua dah laen..
kalau hampa rasa aku bukan kawan terbaek utk hampa
bgtaw jaa nah,
insyaallah aku boley terima..
` terkilan jugak la sikit`
tapi tak pa laa.
maybe yg berlaku semua ny ada hikmah dye,
aku hope hampa hepy always nah
biarlah persahabatan hampa kekal
aku redha jaa
aku still boley cari kawan baru
kawan yg betoi2 ikhlas nak kawan dengan aku
kawan yg sanggup dengan aku
bila aku susah&senang!

~ aku sayang semua orang yg ambek berat pasai aku ~
tenkiu !

(NOT IN MOOD)